Nr ogłoszenia |
WOF.110.7.2016 |
Data ukazania się ogłoszenia |
7 maja 2016 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko
Specjalista ds. ocen oddziaływania na środowisko przedsięwzięć innych niż liniowe w Wydziale Ocen Oddziaływania na Środowisko
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej |
Wymiar |
1 |
Adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu, Pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław |
Miejsce wykonywania pracy |
Wrocław |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
- Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko i mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko.
- Wydawanie opinii i uzgodnień w ramach ocen oddziaływania na środowisko.
- Wydawanie postanowień w sprawie ponownej oceny oddziaływania na środowisko.
|
Warunki pracy |
- praca administracyjno – biurowa,
- krajowe wyjazdy służbowe – kontakty zewnętrzne,
- praca przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie,
Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne pracy
- stanowiska pracy znajdują się w pomieszczeniach biurowych, usytuowanych na III piętrze z dostępem do światła dziennego,
- stanowisko pracy wyposażone jest w zestaw komputerowy, drukarkę, kserokopiarkę i telefon stacjonarny,
- budynek dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
|
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
niezbędne:
wykształcenie: wyższe profilowane z zakresu ochrony środowiska lub wyższe i studia podyplomowe z zakresu ochrony środowiska.
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, o ochronie przyrody, prawo ochrony środowiska, kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej – oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
- umiejętność argumentowania,
- zdolność analitycznego myślenia,
- odpowiedzialność,
- umiejętność analizy opracowań eksperckich,
- umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows).
wymagania dodatkowe:
- znajomość języka angielskiego - poziom B2,
- znajomość Dyrektywy Rady w sprawie oceny skutków wywieranych przez niektóre przedsięwzięcia publiczne i prywatne na środowisko naturalne,
- umiejętność w prowadzeniu rozmów i negocjacji,
- asertywność,
- kreatywność w działaniu,
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej powyżej 2 lat.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
|
Inne dokumenty i oświadczenia |
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
|
Termin składania dokumentów |
17 maja 2016 r. |
Miejsce składania dokumentów |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu, 50-153 Wrocław, pl. Powstańców Warszawy 1 (budynek Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu), lub składać w pokoju 3206 (sekretariat) z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia – WOF.110.7.2016” |
Inne informacje |
- Zatrudnienie w formie umowy na zastępstwo.
- Przewidywana długość zatrudnienia – około 1 rok.
- Prosimy o podanie danych kontaktowych: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
- Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą poinformowani telefonicznie lub mailem.
- Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny podpis.
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
- W terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert, istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów aplikacyjnych. Dokumenty nieodebrane w terminie, zostaną komisyjnie zniszczone.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-60-22 lub (71) 340-68-35.
|